سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول میکشد؟

رحالی‌که سؤالات زیادی در مورد فرایند سئو وجود دارد، پاسخ دادن به شماری از آنها مانند "فرایند سئو چقدر طول می‌کشد؟" یا  رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می‌کشد؟ سخت است. دلیل این موضوع این است که علاوه بر همه متغیرهایی که نقش مهمی در بهینه‌سازی وب‌سایت ایفا می‌کنند، شما باید تلاش‌های بهینه‌سازی رقبای خود و... را نیز ارزیابی کنید. این موضوع می‌تواند این سؤال را بی‌نهایت دشوار کند.

پاسخ کوتاه به این سؤال می‌تواند " بستگی دارد" باشد، در طی پروسه سئو نباید توقع داشته باشید که ره صد ساله را یک شبه بپیمایید.

متأسفانه، من یک بازه زمانی مشخص برای نتیجه گرفتن در سئو شما نمی‌دهم زیرا این "غیرممکن" است. من حتی یک فرمول پنهانی برای پاسخ به این سؤال را هم به اشتراک نمی‌گذارم زیرا منحصراً فرمولی وجود ندارد.

بااین‌حال، پاسخ‌های بیشتری نسبت به حدس زدن وجود دارد. حقیقت این است که چقدر طول می‌کشد تا به تجزیه و تحلیل و آنالیز چندین متغیر برای سئو وب‌سایت خودتان در مقایسه با همان متغیرها در وب سایت‌های رقیبان هم نظیر خود مشغول شوید.

سه موضوع خاص وجود دارد که نقش مهمی را در مقدار زمان لازم برای رسیدن به صفحه اول گوگل و سئو و بهینه سازی سایت شما بازی می‌کنند:

  • رقابت
  • بک لینک‌ها
  • محتوا